Thursday 1 January 2009

Snowboard

Acara wajib musim sejuk aku dah tiba....  snowboard. Memandangkan ini mungkin kali terakhir aku ber`snowboarding, jadi aku tak lepaskan peluang untuk bersama-sama warga Kansai memeriahkan lagi snowboard kali ini. 27-31hb seramai 19 org Kansairian berkampung di Iwatake, Nagano. 
Kalau dah cikgu tu ke mana pun jati diri seorang guru tu ada pergi ke mana pun tetap sama. Kali ini ada la 3 org pelatih baru yang sempat aku ajar cara2 untuk ber`snowboard`...hehhe...lepas ni blh minta kementerian belia dan sukan adakan rakan muda snowboard plk. Cuma pada trip kali ini aku lebih kepada X-treme boarding walaupun tak la se `X-treme` Joto ngan Najmi mahu pun Pidot. Safety first tetap jadi moto aku... Namun acara yang akan menjadi kenangan paling manis ialah `snowball war while snowboarding`...best gila siot... aku just kena 2 shot je dlm banyak2 tu hahaha..nice..nice ( ke dia org yang pengkor)..hahah..
p/s: masih lagi menanti gambar2 `x-treme` dari cameraman.

3 comments:

mohd nor a.k.a saintis said...

try comment

Ticer Syah said...

aku try coment gak.. ekkeke.. gambo bg la besor sket.. tak gaduh klik dah.. aku cukp malas nk klik2.. kekekeke

mohd nor a.k.a saintis said...

ok2 nanti dlm entry lain aku besarkan