Wednesday 24 December 2008

The Last Simpozium

Semalam hari terakhir aku bertugas sebagai staff uutk simpozium. Tugas tak rasmi selama 3 tahun semenjak datang sini. Pasni turn korang la plk ..hahahaha...rasa la apa yang aku rasa..  Kesimpulannya, bukan aku je yang suka buat keje last minit, org korea dan china pun sama gak. Ada ke nak happyo (speech) pukul 10 pagi, pukul 9 baru nak bg bhn power point kat aku .Tak ke berpeluh aku dgn fish nak setting semua balik. Nasib baik la `point power`aku bagus dpt la aku mengarah dan menepis alasan orang yang langgar dateline(patut hantar minggu lepas). Maka selamat la hari tu oleh seorang super hero Malaysia.....yea...Malaysia Boleh.
Well selama 3 tahun bersimposium, banyak  betul kenangan. Dari joget lambak sampai pantun tamil, semua akan jadi kenangan. Thanks to all... Jumpa lagi di Malayasia tahun depan ...adios...

No comments: