Tuesday 16 December 2008

First time

Ini kali pertama aku tulis blog itu pun selepas `tercabar`, ter`goda` dgn blog beberapa korang (nak sebut ke tak.. tak pe la korang pun tau sapa korang). ye la asyik meyemak kat tempat org je, nape tak sesekali org plk menyemak tempat aku. Atas tujuan itu maka terhasil la blog ini. Cuma harap ianya berkekalan sekurang-kurangnya sehingga tamat tahun 2009 ni. Aku akan pastikan blog aku lebih baik dan terkini dari korang punya...hahahhaha (ketawa penjahat)..walaupun sebenarnya tak tahu apa yg nak aku isi..... p/s: laras bahasa yg digunakan tidak menggambarkan penampilan penulis.

2 comments:

~Insan Biasa~ said...

Sebagai permulaan....its good! Tapi kan....macam pinor2 je mata aku bila biru lawan ngan itam....

mohd nor a.k.a saintis said...

hahaha bila lagi nak suruh mata ko bersenam hahahaah...