Monday 4 May 2009

Sebulan di bumi darul makmur

Salam ceria buat semua. Setelah sekian lama kini baru berpeluang untuk mencurahkan pengalaman di kanvas maya (psst...mcm mana, ada gaya pujangga tak, anis? ). Well dah sebulan aku berada di SHAH. Rasa mcm pendek je tp macam2 aku lalui dalam masa sesingkat ini. Boleh dikatakan yg sek ni sesuai utk org yg workholic mcm korang bukan aku..hahhaha... Aku berjaya membawa bola baling hingga no 3 daerah, thanks tu Pn Norasyikin - pensyarah pj MPRM / penasihat gerko aku. Ilmu tu sampai sekarnag aku gunakan. Terlibat juga dgn pertandingan Usahawan muda, walaupun sebagai bidan terjun tp still ada hasil - bukan nak riak tp sebagai motivasi pada diri sendiri baru kerja jadi lagi, semangat jadi tinggi. Apapun cg2 sini tak sabar nak bagi seribu satu kerja pada `penyapu baru`. Aku terima setakat yang mampu sehingga di gelar GK = gila kuasa. Well pada aku, `gila kerja` is better. Bak kata seorang teman - `kerja keras untuk masa depan`...hahha.... Aku try nak upload gambar tp ada masalah teknikal sikit so maybe next time. Untill then...adious.

6 comments:

~Insan Biasa~ said...

'pengalaman di kanvas maya'.....perghhh..di anjung pujangga tu...

eeeda said...

Ok la tu berada di bumi makmur...org bumi makmur lari ke darul ehsan...org darul ehsan kata nak berhijrah...tp tak tahu lg bila....org darul khusus pulak yg bersemangat berbakti di ng pemimpin negara....tahiah.

~Insan Biasa~ said...

camtu erk...bior aku g darul khusus la....tempat jatuh lagi dikenang tu...hahaha

Ticer Syah said...

darul khusus bkn besh pon.. tak mencabar.. aku cabar ko p ngajo kat sarawak... wakakkakaka... br dasat.. wakakaka..

weh saintis.. besa la penyapu baru msti sapu bersih dei.. hang jadi la gile kose sat.. lagi tiga taun apply jadi gc.. tak banyak borang kena isi.. dua pages aje..

sure dapat nak2 subjek nippon yang blom ada lagi wakilnyer.. aku yakin ko bleh.. hehee.. idop nippon..
aku sokong ko dari belakang.. wakakakakka

~Insan Biasa~ said...

hahah sarawak..? erm...aku belum ade cerita di sarawak!

mohd nor a.k.a saintis said...

aku mmg berhajat utk ke sarawak tp setakat ni rezeki masih belum ada lagi. tp akan datang tak tahu la kalau2 jadi pegetua kat sana ke .hahhaa..... yg aku tahu kat pahang ni susah dpt gc. setakat ni pun baru sorang je yg dpt gc. tak pe la bg aku rezeki ada dimana2. biar sedikit asalkan berkat.